Loading presentation...

Present Remotely

Send the link below via email or IM

Copy

Present to your audience

Start remote presentation

  • Invited audience members will follow you as you navigate and present
  • People invited to a presentation do not need a Prezi account
  • This link expires 10 minutes after you close the presentation
  • A maximum of 30 users can follow your presentation
  • Learn more about this feature in our knowledge base article

Do you really want to delete this prezi?

Neither you, nor the coeditors you shared it with will be able to recover it again.

DeleteCancel

Make your likes visible on Facebook?

Connect your Facebook account to Prezi and let your likes appear on your timeline.
You can change this under Settings & Account at any time.

No, thanks

Edgar Müller der meister der Strassenmalerei

No description
by

dana elias

on 18 January 2013

Comments (0)

Please log in to add your comment.

Report abuse

Transcript of Edgar Müller der meister der Strassenmalerei

3Dstrassenmalerei. Der Meister der 3Dstrassenmalerei Die zwei wichtgen Faktoren : Die Geschichte der 3Dstrassenmalerei
Edgar Müller Suzann AL-Lala
Dana Elias Gliederung Die geschichter der strassenmalerei . Edgar Müller. Seine Werke Seine Werke: Seine Biografie .Er wurde am 10 Juli 1968 in Müllheim geboren. .Im Alter von 16 jahren entschied er sich die Schule abzubrechen und an diesem Wettbewerb der Strassenmalerei teilzunehmen .Der Ort:
Weil nicht jeder Ort geeignet ist , um ansprechende Kreide bilder zu malen und gleichzeitig noch genügen Passanten zu interessieren.
.Das Wetter. # Die Vorteile der 3Dstrassenmalerei:
.Sie arbeiten selbständig
.Sie bekommen sofort das Feedback vom Publikum. # Die Ziele Des 3Dstrassenmaler :
.Viele Füssgänger sammeln
.Bei den Passanten den Eindruck hinterlassen, dass diese 3Dstrassenbilder tatsächliche und dreidemisonale Objeckte seien. .Er besuchte das Gymnasium in der
Nach barstadt Geldern. .Danach eröffnete er das ertse Internetforum für 3Dstassenmaler . 1. Die Spalte: Seine zukunftige Projekte:
Full transcript