Loading presentation...

Present Remotely

Send the link below via email or IM

Copy

Present to your audience

Start remote presentation

  • Invited audience members will follow you as you navigate and present
  • People invited to a presentation do not need a Prezi account
  • This link expires 10 minutes after you close the presentation
  • A maximum of 30 users can follow your presentation
  • Learn more about this feature in our knowledge base article

Do you really want to delete this prezi?

Neither you, nor the coeditors you shared it with will be able to recover it again.

DeleteCancel

Make your likes visible on Facebook?

Connect your Facebook account to Prezi and let your likes appear on your timeline.
You can change this under Settings & Account at any time.

No, thanks

Die Seifenopern - sinnfrei oder hilfreich ?!

No description
by

Selma Jamakovic

on 16 March 2013

Comments (0)

Please log in to add your comment.

Report abuse

Transcript of Die Seifenopern - sinnfrei oder hilfreich ?!

Das Inhaltsverzeichnis:

- Was ist eine Seifenoper
- Nachteile
- Vorteile
- Meine Meinung Unter einer Seifenoper, versteht man regelmäßig, ein oder mehrmals wöchentlich - gesendete, Endlosserien, wie sie vor allem im Fernsehen, aber auch im Hörfunk vorkommen. Nachteile der Seifenopern Seifenopern zu schauen
nimmt
viel Zeit Sie können zur
Abhängigkeit
wecken Die Seifenopern
sind unrealistisch Vorteile der Seifenopern Eine Seifenoper ist
eine Art Fenster in
eine "andere" Welt Die Seifenopern
dienen zum
Entspannen und
Abschalten Sie sind hilfreich
um Sprachen
zu lernen Ich bin der Meinung, dass die Seifenopern sehr nützlich sein können, weil sie wichtigere Vorteile als Nachteile haben, Z.B. eine fremde Sprache, ohne die Kurse und Mühe, lernen zu können, und das ist keine Kleinigkeit. von Selma Jamakovic Die Seifenopern -
sinnfrei oder hilfreich ?!
Full transcript